Sunday 29 March 2015

the reason is u

hai,,sori,,aini aku nk update 2 citer..huhuhu

tapi aini aku bukan nak citer pasal aku laaa hehe,,tapi,aku decided nak citer sal my only super-duper prince...haha..
uollsss,,tau tak my yesung daa nak balik wamul,,hihihi..40 ari lagi kot...countdown for kimyesung..

ohhh,uolls x kenal kimyesung ke??okay,,i nak citer kat u laaaa ni...

tentang yesung:
1.erti namanya adalah kekuatan dan artistik
2.yesung punya jari tangan yang kecil.
3.yesung suka musim gugur.
4.Kalau tidur,Yesung suka pindah-pindah.Yesung punya kebiasaan suka bangun dan tidur di katil yang berbeza setiap 20 minit.Jadi ini terjadi semasa di hotel pada waktu malam.Yesung suka pindah tempat tidur setiap 20 minit ke katil member yang lainnya.Dan bukannya hanya tumpang tidur,dia suka meraba-raba bibir member yang lain.
5.pernah memelihara kura-kura
6.tidak makan banyak
7.punyai dongsaeng namja iaitu kim jongjin
8.Saat kecelakaan yang menimpa SJ tahun 2007,Yesung menangis atas kecelakaan yang menimpa Leeteuk, Eunhyuk, Shindong, dan Kyuhyun.Dia bahkan berkata pada Leeteuk agar jangan khawatir sebab ada dirinya yang akan menjaga seluruh member SJ.Dan melihat keadaan Kyuhyun yang paling parah itu Yesung tidak kuat menahan tangis.Yesung termasuk member yang cukup akrab dengan Kyuhyun,dikarenakan usia Kyuhyun yang hanya berbeza setahun dari adiknya sendiri.Kata Yesung “ Kalau kau sembuh, aku tidak akan marah lagi meskipun kau selalu berbuat nakal padaku.”
9.Warna favoritnya Yesung merah.
10.Pada tarikh 10 Mei 2008,Yesung dimasukkan ke hospital kerana pengsan setelah berlari 70 km untuk Charity Marathon.

kim yesung

kim yesung

cho kyuhyun(my handsome maknae) n kim yesung

kim yesung

kim yesung n anaknya(dibunuh CLOUDS,hahahaha)




da knl??tula yesung saya..hahaha..xde laa,aku minat dye,,aku minat sore dye,,aku minat tingkah dye,,,n aku tunggu dye nak buat comeback,,daaa lama x dengar sore dye yang indah tuuu...rindu....................

k,la,,,aku CLOUDS..its me...bye..





No comments:

Post a Comment