Sunday 29 March 2015

last day at orthopedic

assalamulaikum dan selamat petang,,
aini adalah ai ahad n aini CUTI..hihi

so,aini kami bersundate....

x nak citer pasal sundate aku pun tapi nak bagitau aku daa pun abiskan praktikal aku kat orthopedic D1..Alhamdulillah,,even stress laa jugak kat sana..tapi happy laa dapat praktik semula dressing yang dah lama aku tinggalkan tuu,,hihi..n banyak laa belajar bandaging,,even masa begitu padat kalau shift pagi ni,,

n selama aku kerja kat D1 ni,,banyak menguji kesabaran dan kerajinan aku..adoiii laa,,

aku pun berterima kasih sangat laa dapat team yang bagus n saling bkerjasama,,hihi,,chill laaa dapat satu team ngan korang ni @sha @awin @sufi ..korang terbaik...n patient pun daa rapat ngan kami..hehe...teringat kat uncle lee..moga uncle terus sihat n anak2 uncle dapat jaga uncle,,,Amin...

ningg sempat lagi kami berwefie sebelum balik kerja,,shift ptg punya citerr..hehe


dari kiri; aku,sha,awin n sufi



so,minggu ni kami da start shift malam n aku daa x jumpa dorang coz CI divided kami punya roster,,terima jela..aku dapat 4-2,,n dorang dapat 4-1...hihi,,,selamat bekerja malam korang ,,jumpa di klinik lak..hehe




selfie sebelum balik





No comments:

Post a Comment