Friday 17 April 2015

klinik kesihatan posting

assalamualaikum dan selamat petang

hai uoolls..chat x??

Alhamulillah,aku chat jeww..n Alhamdulillah jugak coz aku daa abiskan aku punyerr klinikal in ward n jgk mid  term even x tau lagi cmne laa aku punyerr result,,okay ke x..InshaALLAH,aku harap Allah permudahkan sumenya..AMIN.

For dis week n last week n for other 2 weeks more,aku akan stay praktikal kat kk ayer molek...best laa jugak tapi ble fikir nak kena bagi talk,,aduhai lemah jantung aku..x pandai..n malangnya group kami,puan Lau daa suoh standby tuk talk minggu ni...takut..
wish me luck,okay...

n for a good news,30/4/2015,,aku nak balik kampung..ganu waiting for me..missing my family..n when i thnking about balik kampung,surely aku mesti rmember about baju raya,presents for my sisto n my lovely mother..aduhai,,byk giller nak pakai dduit bulan ni,,sib bek laa Allah bagi rezeki lagi...

n for d last newsdis week maybe result akn kuo kot,,mati laaaa,,takut giller kot,,aku tau aku stdy last minutes...inshaALLAH,Allah bagi lulus sume sbjek...Amin...


hasyuzi - yuzi

sha,yuzi,sufi n aku

aku- pic ni diambil kt pantai umbai

sempat berslfie sebelum masuk kerja..hihi

aishah-sha

No comments:

Post a Comment