Friday 20 March 2015

ber'semesterBREAK' di pulau tercinta

assalamualaikum dan selamat petang ...
hari ni hari jumaat bersamaan 20/3/2015...
esok da pun 21/3/2015,yang bermaksud bahawa cuti saya sebagai seorang student telah pun mencapai tamat tempoh...arghhh,stress nyerrr nak kembali ke kkmel ni..urmmm,best la cuti lelama,leh makan banyak2,tido puas2,jalan sini-sana..sedih..

tapi cuti mid kali ni sgtlah cepat rasanyerr,,pejam celik2,da sampai penghujung..hailaaaaa..
tp malam ni,,famili aku de buat makan2 ckit,,so de la panggil mak sedara n sepupu-sepapat 2-3 orang..hehe,,bukan si sulong n si ehem2 tuu,,

so,sebelum dorang datang sempat laaa kami berenam ber'wefie' sebentar

aku n sis

sibling aku;6 orang

adik xde..hihi

abaikan muka aku yang itam cam dayang senandung tuu;SUNBURN


ok laa,da sampaii penamat citer tuk malam ni,,de masa terluang kita isi lagi blog kusam aku nii..k,,dada..didi..didu..muahhh setepek..

No comments:

Post a Comment